Äntligen kan man blogga igen!

Ja! Nu kan man blogga igen!! :D

Det har funnits endel att skriva om, har känt flera gånger att jag velat skriva, men det har ju inte gått för sig! Och nu är det så många dagar sen vissa av de här sakerna inträffade att jag inte kan skriva om det.
Aja, idag var jag i skolan och jag försov mig även idag (precis som jag gjorde igår..) Men det gör nog inte så mycket hoppas jag!
I skolan var allt som vanligt, fast att Alexandra inte var där. Men jag såg henne två gånger endå!
Det var äcklig mat i skolan idag, pannkakor.. Usch jag kände för riktig mat!
Fick föresten mina omdömen idag, de kan inte se bättre ut! (Mamma var ju glad)

Efter skolan gick jag hem och det var varmt. Solen "stekte" mig i ryggen påvägen hem! Det var härligt! Så jag gjorde som säkert många andra gjorde idag, solade! Dock försvann solen vid klockan kvart över tre men jag hann få mig en 30 minuters solning! Oj vad jag är brun nu ;)
Sedan kom min kära mor hem och lagade mat till klockan fyra, sen gick vi allihopa och la oss. Mamma och pappa sover fortfarande men jag vaknade för en liten stund sen, och stackars mig som trodde att jag var helt läx fri. Kom på att jag har faktiskt muntligt förhör på andra världskriget imorgon. Kul kul! 
Och det måste man ju få mvg på!..
Jag ska nog sätta mig ner och rabbla igenom texten litegrann innan jag förmodligen går ut och låser upp cykeln och cyklar litegranna, det ska bli härligt!!
Skulle faktiskt kunna cykla redan nu, men inte utan musik och min mp3 är nästan död så då kan man ju plugga lite medan den laddar, tänkte jag.

Och stormen i mitt huvud är över nu, så över. Det var inte meningen att göra på detta sätt, men jag vet att det här är rätt. Man kan försöka, det kan vi med. Men slutet är endå det enda jag ser. Och även om du blinkar för det nu, så kommer det att sluta med hjärta itu.
Hur illa är det när drömmarna är bättre än verkligheten? Ganska illa skulle jag säga..
Hur illa är det när man måste tänka länge innan man vet om man vill något? Jag har tänkt länge nu, och jag vill inte.

You deliver me the wrong feeling,
now you can go and start healing.

Jag längtar tills du dyker upp och hämtar din låda mystery someone ;D <3
- Fast jag vet att du inte kommer göra't!
Lite synd att jag är så glad över det då, usch måste verkligen börja tänka negativt så kan det bara bli bättre.


--

Kommentarer
Postat av: thillsi

The mystery person kommer visst dyka upp! Tänk positivt ;)

2008-04-01 @ 21:23:37
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Sophia N

Haha :D
Maybe ;)

2008-04-01 @ 22:01:26
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Så det funkar nu igen, va bra! Men vad var det för fel förrut då??

2008-04-02 @ 09:44:41
Postat av: Sophia N

Dom höll ju på att flytta sidor och skit typ. Ingen kunde skriva. ;)

2008-04-02 @ 14:06:36
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0