Brist på nåt att göra!

Nu när solen håller på att långsamt dra sig neråt och göra en morgon åt Kina, så kan jag inte låta bli att känna mig en liten gnutta ledsen i ögat. För när solen går ner så symboliserar det att dagen är slut och kvar finns bara skymningen för att sedan mörkna och välkomna den svarta svala natten... Flummigt värre va?

Med det vill jag få fram att jag inte vill att dagen ska ta slut, för jag har inte gjort någonting och ingen har hört av sig heller så jag vet inte om jag är mobbad idag eller hur det är (Jag har helt glömt bort att man kan ringa själv). Men det gör mig ingenting om jag ska sitta hemma och såsa ikväll också, jag trivs väldigt bra med mig själv. Trivs bäst med mig själv, lite sorgligt kanske.

Tänka sig vad lite jag gör hela dagarna, ändå hittar jag inte på något nytt. Jag tror att jag lever i någon sorts bubbla som jag bara delar med mig själv där jag inte släpper in någon och bara är. Haha, ja jag är lite poetisk eller underlig just för tillfället. Det kan bero på att jag kanske är uttråkad eller nåt. Eller så behöver jag få ur lite kreativitet ur mig själv idag. Jag känner för att måla en tavla, eller rita nåt skit snyggt.
Göra om bloggen kan jag inte göra, för jag trivs ganska bra med den här men jag har en mega idé i huvudet. Kan dock inte prova den då jag inte orkar med min dator i mitt rum för tillfället, så det får vara tills vidare.

Usch jag måste lägga upp bilder.. Snark!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0