Du ska ingenstans, still.

Min sjuka dröm tror jag handlar om mig själv, att den tjocka nakna tanten ska föreställa mig.
Det är nog en dröm som säger att jag ska vara försiktig och låsa dörren när jag springer runt naken så att ingen kommer in och ser mig.
Eller så betyder den att någon kommer komma när jag är naken!?
Haha, ska man utmana ödet och springa näck med olåst dörr ändå?

Nu är Alexandra påväg hit, och om ett tag dyker nog Busen och Haga upp också! Vet inte vad vi ska göra, blir väl nåt liknande som igår.
Och dom ska väl leta fest så drar dom sen, jag ska inte med iallafall!!

Någon som spelar Myst 3 Exile som kan hjälpa mig?
Jag har fastnat på ön Edanna, på sista delen - När man ska rädda fågeln. Den ska tydligen flyga och ta med en därifrån men grejen är att fågeln flyger bara iväg när jag har räddat den!?

Natasha Bedingfield - Unwritten
Natasha Bedingfield - Soulmate


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0