DU SKA INGENSTANS!

D  U       S  K  A        I  N  G  E  N  S  T  A  N  S  ! 
-Dumma jävla människor.

Hej hopp!
Om man skulle ta och prata lite om gårdagen/dagen kanske.
Igår var vi tjejorna hemma hos mig och chillade helt enkelt, vi satt i antingen mitt rum eller i vardagsrummet och babblade om skit. Haha jag och Ida satt en stund och bara lyssnade på oss, hur sjukt det låter. Vi kan snacka om så sjuka grejor som man inte ens kan diskutera om. Sjuka vi e.
Sen drog jag och Rojano ut i smyg och jag skjussade henne på min cykel, fast "i smyg" blev det aldrig eftersom att alla redan visste att vi skulle cykla. Haha, men det var kul ändå.

Dessutom har jag ändrat tillbaka min ändring, från början skrev jag "ändå" sen skrev jag "endå" men efter många om och men så har jag kommit fram till att det är rätt att skriva Ändå? ..

Jaha, och sen drog alla vid tolv förutom Ida som stannade lite längre och chillade/bråkade med mig, haha.. Jag älskar dig vet du? ;)

Och sen gick jag och la mig i mamma och pappas säng, bäddade runt om mig som en mur sen sov jag där i mitten som en prinsessa. Vaknade några gånger men jag somnade om hela tiden så jag sov i kanske 12 timmar :)

Drömde en skit lustig dröm;
Jag och Ida skulle gå hem till Ida som bodde på magnegatan då. Så hittade vi inte dit men när vi tillslut hittade så sprang Ida in på toa men jag sa hela tiden "såhär ser det ju inte ut hemma hos dig" men hon vägrade lyssna utan satte sig på toa med öppen dörr. Medan jag gick runt och tittade, jag kände inte igen mig. Sen kommer en naken fet gammal kvinna ut från ingenstans! (Hon hade bastat) Och kollade på mig och jag blev livrädd och började förklara att vi hittade inte hem och råkade gå fel och att min kompis bara skulle gå på toa osv. Så gav jag henne en gubbe som jag hade täljt till som det stod "bastu" under, som förlåt för att vi klampat in i hennes hus mitt i natten. Haha det var helt sjukt!
Sen hjälpte gumman oss hem, men Ida var skit taskig och hoppade på gummans rygg... Sen vaknade jag.
Undrar vad den drömmen står för?

Han gav mig dissen ^^,
Adjö.

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0