En oändlig vänskap.

Imorse var det nationella dårå, Engelska.
Haha jag skrev om min mp3 :D
Det hela blev väldigt poetiskt (precis som svenska nationella blev) och ja, vi får väl se om det duger eller inte. Jag kom iallafall fram till att min mp3 är mitt hjärtas talan (hur jag kom dit är en ganska lång väg) men det var ganska fint skrivet om jag får säga det själv.

"It's my heart speaking"

Annars har inte så mycket hänt, jag har pluggat No i veckan, men kan inte så mycket. Sedan var jag i Uppsala en sväng med mor och far idag och handlade lite. Så ringde Jocke och fråga om jag ville med honom ut men jag var ju i Uppsala då..
Påvägen hem såg jag Andreas vid station, haha det var kul. Jag skickade ett sms med texten "Såg jag dig nyss?" (som om han skulle kunna veta det) Men det var kul ändå.
Sen när jag kom hem så läste jag lite mer No sen gick jag ut och mötte Jocke, vi gick hem till Jim och hämtade hans mp3 och sedan satt vi och chillade på en lekplats (för jag ville gunga och spotta på en lekgunga) och nu har jag precis kommit hem och fingrarna är fortfarande kalla. Men det var trevligt att prata av sig lite med Jocke ^^,
 Man kan vara så läskigt ärlig med honom utan att det gör nåt, haha jag är så ond alltså.

Vi diskuterade det också, fast jag och Busen - Om man är god/ond?
Vi kom fram till att jag är en ond människa, för mina "roliga skämt" är ofta baserade på någon stackare som får ta en massa skit... *Slå mig själv*
Namen, jag ska försöka bättra mig. Fast jag trivs med att vara "ond" kan ju använda det som en ursäkt om jag är taskig?

Sorry Al för att jag drev med dig idag, hahaha men det var kul.. Visst Tilli?

Snow patrol - Chasing cars

Förlåt för att jag är så dum, men det är behövligt sötnos. Tro mig, jag vet bäst och jag är synsk.
Efter regn kommer solsken!!


--

Kommentarer
Postat av: THAI

Hahahhaha :D *tear*

2008-04-16 @ 22:34:05
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Sophia N

Hahahaha :D
I made you cry :)

2008-04-16 @ 23:06:13
URL: http://sosecret.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Du är väl inte ond? Eller jo kanske ibland men jag kan också MOHAHAHA! Vi kanske har fått det från samma ställe som vi fått våra "kurvor" =)=)

2008-04-17 @ 09:40:44
Postat av: Sophia N

Hahhaa vi ärver visst alla bra gener Dynja ^^,

2008-04-17 @ 16:39:44
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0