En Onsdag, med fisk i skolan.

Idag har jag varit i skolan, var inte med på badet eftersom att jag var "sjuk", lite halvt faktiskt! Så jag fick läsa något häfte om anabola steroider istället. Nu vill jag prova på det också, TACK SÅ JÄVLA MYCKET! *not*

Efter det så drog jag mig tillbaka till skolan och letade rätt på Mithila och chillade lite med henne och Bob. Sedan var det muntligt förhör av andra världskriget, det gick faktiskt as bra! Jag var förvånad över hur bra det gick!
Sen hände det inte så mycket mer idag, Ida fyller år förstås så hon bjöd klassen på tårta. Men jag går ju inte i hennes klass så jag tänker inte prata mer om den där tårtan.
När jag slutade för dagen var jag extremt godissugen så jag fick med mig the D man till valsta en snabbis. Sen skiljdes vi åt och jag gick hem, jag hade inget att göra hemma så jag passade på att följa med mor och far till plantagen, och en massa andra affärer också. Jag älskar att gå på plantagen, det luktar så härligt gott där! Det har jag tyckt sålänge jag minns faktiskt.
Jaha, sen var vi hemma igen. Då fick jag veta att jag skulle till Ida iallafall, men det visste inte jag. Jag frågade två gånger på sms tidigare när jag skulle dit men fick inget svar. Medan hon påstår att hon svarade och sa klockan 6...

Fick komma dit sen men då hade jag bytt om till "träningskläder" och hade precis hittat rätt nyckel till hänglåset på cykeln. Jag var verkligen på g. Bestämd som man är så valde man att cykla, och jävlar vad jag cyklade!! Jag var så trött efteråt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen (men efter en stund bestämde jag mig för att jag skulle hem), benen ville inte stå och kroppen ville inte sluta flåsa. Haha, nej men det var härligt. Drack lite vatten när jag kom in, sen gick jag och la mig och sov i antaligen en timme eller två. Det var riktigt skönt men det känns onödigt, jag klarar mig aldrig ifrån det där nu förtiden jag sover alltid på dagarna!! Måste sluta med det för det förstör mina härliga nio timmars sömn på nätterna.

Och nu sitter jag här, ganska nöjd med livet för stunden. Inga större komplikationer -Som mamma skulle ha sagt! Det känns också jätteskönt just nu, ingen ångest eller något sånt. Bara helt chill. Så vad finns det att skriva om då, när man är så nöjd för stunden som jag är? Fast jag är ju alltid nöjd (fniss). Fast den här chill perioden kommer nog att försvinna om ett tag, ganska omgående skulle jag säga.
Fast jag kan ju avslöja att mina tankar är helt någon annanstans emellanåt. Men på vad, det säger jag inte.

Köpte en liten flummig grej till Alexandra också, haha! <3

Satt i bilen och gjorde en dikt till mitt gudbarn idag påvägen hem från Väsby, men dock kommer jag inte ihåg den. Men den var fin :)
Och jag älskar att cykla :)
Solen lyser så fint :)
....Flummigt värre!


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Nämen.... jag vill ju höra dikten! Använd dina superkrafter och kom på vad den heter! =)

2008-04-03 @ 08:58:01
Postat av: Sophia N

Har redan försökt ;)

2008-04-03 @ 10:07:24
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Men åååå!

2008-04-03 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0