End of the week, in my heart there's a leak.

Jaha så var det söndag mitt i allt, endel grejor har man väl gjort!
I fredags var vi hos Alexandra och firade henne, vi åt jätte god pizza och senare åt vi också varma hallon med glass som också var helt sanslöst gott. Och jag chillade rätt mycket med Linnea *älska*. Nej men kvällen var trevlig, blev kvar där till klockan två någon gång innan jag for hemåt igen. Och väl hemma sov jag som en stock, helt ensam var jag också! Så jag kunde springa näck hur mycket jag ville! De ni!

Lördagen var den ultimata chill dagen, med chill mästaren Rojano och Sophia så blir det ju bara Chilling in the dilling, helt klart!
Vi fläskade på med godispåse, munkar, billy pizzor och hela det köret! Så låg vi i varsin soffa inrullade i varsin filt och tittade på kopps. Men Rojano blev över-chillad så hon somnade vid hlav tolv, lite mindre lyckat. Sen väckte jag henne och hon drog hemåt. Sen gjorde jag inte så mycket mer egentligen, jag ringde några samtal och samtalade med både Dennis, Micke och Andrew en stund. Det var trevlansch att höra deras röster!
Sen lite senare chillade jag med A, det var också chill!

Och nu har jag vaknat upp och det är söndag, sista dagen på veckan och imorgon är det måndag igen, precis som det alltid är efter söndagar. Tröttnar inte ni ibland på att det alltid är samma veva om och om igen?

Och nu är jag btw, jävligt hungrig och jag har typ varit det sedan jag gick och la mig. Nu är frågan bara vad jag ska proppa i mig;

1, Godiset som blev över
2, En billy pizza som blev över
3, Riktig frukost, dvs rostade mackor and all that shit.

Haha vad tror ni jag väljer?
Jag vill ha rostade mackor, men jag kommer typ äta en Billy pizza endå..
Intressant jävla horliv man lever :)


--

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahaha, du e rolig.

2008-04-07 @ 15:00:30
URL: http://busiss.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Väntar på uppdatering.... =)

2008-04-09 @ 11:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0