Ett inlägg med rubrik

" Skuggan från en kropp avspeglar utsidans form.
Men insidan sägs det ingenting om.
Hur ska man kunna veta hur en människa mår?
När utsidan inte kan visa ett spår.
Skuggan är bara ett yttre skal av vad vi egentligen är.
Den visar inte ens vad insidan bär.
En insida som kanske trevar efter något att leva för.
En insida som kanske ger upp och sakta dör.
Utsidan är det första som möter en annans blick.
Ibland önskar man utseendet man aldrig fick.
Min skugga förföljer mig vart jag går.
Den är visserligen svart.
Men jag fyller den med varje chans jag får. "



Hej!
Det är sent, jag muppar mig. Rätt ordentligt.
Lyssnar på deppig musik och deppar. Längtar efter dig, hatar dig och hatar mig, om vartannat. Ångrar mig, tar tillbaka det. Saknar, gråter, skrattar, ler. Är glad, lättad, men sedan ledsen igen.

I made this shit,
so let's deal with it.


Det var allt jag hade att säga, nej. Har massor. Men jag lämnar det såhär.


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0