Grattis till födelsedagsbarnen!

Idag är det fredag, och jag är förskyld! Det är toppen! .....
Lite långtråkigt att sitta hemma, men det vore nog ingen bra idé om jag satt i skolan heller, snorade och harklade på allihopa. Dessutom så har jag huvudvärk också, blir bara bättre och bättre det här!

Ikväll är det middag hos Alexandra, för hon fyller år. Och Viktor också, grattis till er! Så dit ska man väl orka pallra sig iväg till. Just nu känns det väldigt långt borta att ta sig nånstans över huvudtaget, men det går nog över. Jag vill ju inte svika Al heller, det vore ju hemskt nu när hon kommit hem från Barcelona och allt! Nej dit ska jag! Så får vi se vad hon säger om sin grymma present också, haha!
Kvart över ett idag så ska jag pallra mig iväg till skolan med papi-tjuloh (haha) på utvecklingssamtal! Det ska bli spännande, det lär gå riktigt bra. Min kontaktlärare lär ju ta upp att jag missat Engelska nationella idag, men vad ska jag göra då? Om jag hade gått dit hade jag snorat ner hela papperet och inte kunnat prestera mitt bästa pga huvudvärken eller hals ont! Men det blir nog också bra!

Jag vet inte vad jag ska göra tills klockan blir kvart över tre, jag ska hinna duscha iallafall. Eller så kanske jag ska skippa det och se extra risig ut, så han ser hur sjuk jag är? Haha!  
Och imorse väckte A mig med ett sms "Tja! Vad gör du?" "Tjenare! Jag sover, dudå?" Varför ska folk smsa alltid när man sover? Han ville ha sällskap medan han jobbade så nu fick jag logga in och hålla honom sällskap och det är ju jag så bra på......
 
Jahapp och nu känns det som om jag har pratat om det mesta som rör dagen, så nu tänker jag inte röra någon annan dag!

Btw! Idag för 16 år sen så döptes jag, Sophia Marita Linnéa.
I faderns och sonens och den helige andens namn, amen.


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Grattis! haha
Hur gick det på utvecklingssamtalet då??

2008-04-04 @ 14:45:30
Postat av: Sophia N

Tack :D
Jo det gick bra, Jawad var ledsen för att det var sista samtalet och blablabla :)
Pappa log ju iallafall ^^

2008-04-05 @ 10:16:00
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0