Ingen som tror mig..

Idag försökte jag få ut lite information om en viss sak, men ingen tog mig på allvar så det blev ingenting med den saken. Så skit ner er då -Jag har rätt!

Annars så har dagen varit bra, det är ju skit varmt så det kan inte vara något annat än bra!! Har solat rätt länge nu på ballen, det var skönt!

Snart kommer min kära mor hem också och sedan ska vi åka till Donya, Niclas och David och käka middag! Åh jag hoppas det är något gott! Som typ stuvade makaroner eller nåt! För det är ju så smaskigt!

Har ingenting att tillägga faktiskt. Så jag kanske ska runda av här då?

*Rundar av*


--

Kommentarer
Postat av: TILLI

Vad försökte du ta reda på? :)
Jag kanske kan hjälpa, är rätt bra på att spekulera! :D

(behövde en paus från uppsats skrivningen och din blogg var det första som ploppade upp i huvudet!)

2008-04-29 @ 21:45:56
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0