Long time no see!

Längesedan sist, men allt är lika trist!

Nu är det helg då, Rojano sov här inatt. Och imorse vid 10 så gick vi ut och la oss på min baksida i trosor och bh och solade i en halvtimma, sedan fick vi skjuss ner till steningebadet. (YES) .. Det vankas första doppet här! Ja, iallafall så åkte vi ner dit och gick genast i vattnet, det var lite kallt. Men det sket man ju i. Ingen jävel brydde sig! Och jag var väldigt taggad på första doppet så jag gick i och sedan räknade jag ner från tre och doppade mig och sedan simmade jag in till land, det var det doppet. Rojano doppade sig också faktiskt!

Sedan låg vi och solade i någon timma eller så, klockan 13:13 ungefär (haha) så ringde vi pappsen och fick skjuss hem igen. Väl hemma lade vi oss och bråkade om vart vi skulle ligga, på min balle (haha igen) och där låg vi till mja, mamma hann ju komma hem så till halv fyra nångång låg vi där. Och lite färg har man väl fått!

Den som säger att jag inte har varit utomhus idag kan kyssa sin stjärt (stjärt är Rojanos favorit ord, fick jag veta idag. Hon skulle hellre heta det än Rojano...)

Jahapp, och nu har jag hört det ryktas om att vi ska någonstans. Men känner mig inte så taggad, här sitter jag i mammas gamla morgonrock helt ny duschad... En filmkväll skulle passa mig bättre. Som vanligt när det gäller mig. Idag lär jag ju inte få med mig någon på en sådan tråkig idé. "Det är ju faktiskt fredag!"

Så att, vi får se vad som sker. Livet är ju en gåta sägs det.

Ibland borde man skärpa till sig, sluta hoppas, längta, tro, be och istället se till att det ska ske.


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0