Lördag då!

Idag är det lördag, känns som om det är söndag eftersom man fick en extra helg dag, men det är ju bara härligt när man kommer på att det faktiskt inte är söndag!

Idag har jag bara chillat, som vanligt! Jag är så jävla bra på att chilla!
Ne men idag har jag bara solat på morgonen, käkat frukost och sånt där annat nödvändigt. Borde egentligen skriva på min uppsats men jag vet inte hur jag ska fortsätta för det är så konstigt om Danmark går in och bombar i Irak hur som helst, det funkar inte. Jag måste komma på nåt bra som jag kan skriva...

Sedan borde jag Såklart röja i mitt rum också, det ser förjävligt ut där. Man orkar inte se på det så man går upp på morgonen och stänger dörren och öppnar den först när man går rätt igenom skiten på golvet till sängen och så fortsätter det.. Men usch vad det ser ut. I don't like it.

Som jag brukar säga så tycker jag att rummet återspeglar hur man mår, och också hur man hanterar sitt rum återspeglar det. Om man mår dåligt t.ex Så kanske man inte ens har ork att fixa det det såkallade "jag-mår-skit-och-bryr-mig-inte-om-nåt-Humöret". Men det kan också vara så att man har skit fint rum och är jätte pedantisk för att man är så kaos i sig själv att man städar och gör ordning där man kan? Dvs "Jag-mår-skit-men-vill-inte-att-det-ska-märkas-Humöret"
Mina tankar är så förvirrande. Men jag säger väl att jag är kaos i mig själv och därför är mitt rum också det..! Så vet vi det då. (Eller så är jag bara lat)
Ne men jag mår väl bra, just nu.. Det ända som stör mig är att jag saknar nåt.

Nix pix nu ska jag gå ut på ballen lite smått här, man solar på baksidan tills det blir skugga så går man ut på ballen och sitter där till 4 tiden kanske! Det är chilling in the sun.


--

Kommentarer
Postat av: TILLI

Hörröh du! Din blogg blev ju värsta 1337-bloggen! :D

hjärta*

2008-04-26 @ 12:40:16
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Sophia N

Ja den blev väl helt okej? :D

2008-04-26 @ 13:34:38
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0