Nytt rum?...Snart?

Idag har det varit en riktigt chillig dag, måste jag säga. I skolan var det visserligen No prov (som gick åt helvete) men det bryr jag mig inte om.
Och ja, det är ju den där klassiska underbara lektionen Musik på torsdagar. Jag och Tilli äger dom så hårt!!
Idag blev vi typ bortglömda från musiken och blev inlåsta, haha eller a, typ.. ;)
Aaa men det hela var väldigt roligt.. VI FÅR INTE GLÖMMA - Att jag hittade en lerklump som någon lämnat, och Angelica sa att jag skulle tugga på den.. Klart man gör det?! Och nu tycker hon att jag är äcklig!!!
Sedan rockade jag och Tilli loss där inne i vårat rum, jag headbangade tills jag inte orkade mera och vi gjorde om texterna till våra egna. Min text till låten Apologize var ägande, men Tillis var också rätt bra. Den handlade om att röka på och hade egentligen ingen handling alls :D haha <3

Och nu är jag hemma och har inga läxor eller skit prov eller någonting sånt!! Så nu sitter jag bara här och lyssnar på musik (som vanligt) och skriver i bloggen. Är inne på msn också, men helt i onödan eftersom att ingen ändå skriver till mig, haha mobbad :/
Men inga sura miner här inte! Solen skiner ju!
Åh i helgen vill jag bara låsa in mig och sitta ensam och göra ingenting. De andra snackar om fester hit och dit men jag tror jag bojkottar det och ägnar mig åt tvn xD haha, kul liv.
Men man har faktiskt fri vilja.

Vill du också chilla med mig? Ring då så kan vi chilla x)

Förmodligen får jag nytt rum SNART..?!


--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0