Skit ful blogg, jag vet!

Ja jag har gjort om bloggen, och ja den är skit ful. Har ju inte tillgång till min egen dator just nu så jag kan inte göra den så som jag vill ;(
Men men, skitsamma just nu. Orkar inte lägga ner mer tid på det nu!

Idag var det spex foto dårå!
Och jag tänkte ju inte vara med, men vafan man måste ju ställa upp för klassen ;o Så jag drog med mig Buben och Tilli hem till mig och vi fixade oss så vi såg ut som 80 tals brudar, det blev väl godkänt? ;)
Så fotades vi sen så var det inte något mer skola idag, haha jag drog hem jag ^^,

Så mötte jag syrran och David i valsta så köpte vi något som såg ut com choklad och smakade som choklad. Sen gick vi hem och åt upp det där choklad liknande, sedan lagade vi mat och lekte matlagningsprogram (Ja hon är 20+ och leker fortfarande!). Det vart iallafall gott!
Och David bokstavligt talat - Låg och chillade på mig, haha vi höll nästan på å dö av garv!
Aa och så kom snygga söta Niclas också, och vi skrattade lite till! :D
Det var chilling in the dilling!

Nu är jag dock ensam igen, sitter och lyssnar på musik och funderar på om jag ska dra mig till rummet och fortsätta städa upp lite, till rum bytet dårå.. Yä yä yä!
Ojusste! Har ju tvätt också, måste fixa det. Tjingtjing! :D

OCH VARFÖR;
Blir saker typ aldrig som man vill och hoppas när det gäller "kärlek"? Jävla skit, jag tänker bojkotta skiten nu asså. Nu tänker jag försöka att inte bry mig om dig för du e dum och jag tänker inte ta det :)
Som på min körbisin keps "Ta ingen skit!"
Men sen om man blir kär, så blir man som stålmannen, man kan ta hur mycket skit som helst det ända man bryr sig om är om han ska säga nåt fint eller ringa på kvällen and so on... Patetiskt. Hur man låter sig trampas på!?
NEJ ÄNDRING! Jag låter dig vara nu,
sköt dig själv. Snorunge!
Haha det sista var lite kul dock :)


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Klart man måste få leka ibland =)
Haha snygga söta Niclas!
Tjing tjing!!

2008-04-19 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0