Skol arbete!

Nu har vi datasalen för att vi ska kunna skriva på våra uppsatser i en timma men jag har fått mail av Ingrid (våran lärare) att min uppsats var bra så hon behövde inga större förändringar så jag har ingenting att göra. Så nu sitter jag här och skriver! (Jag får)

Jag har räddat min by på travian och nu skriver jag med Besse på pa, haha det är skojigt faktiskt! :)

Resten av dagen blir nog skit bra tror jag, direkt efter skolan så ska jag hem och packa ner kläder BAD-KLÄDER  och annat behövligt för att jag ska överleva i skokloster på campingen, det ska bli härligt!
Våra grannar kommer dit och då får jag äntligen träffa Jenny igen, det var längsedan nu! Sedan tar jag med mig Herman också, det ska bli as kul för Herman är så jävla skön så åååh! Jag längtar faktiskt, trodde att jag skulle ångra mig och vilja vara med mina kompisar. Det vill jag ju. Men jag vill hellre vara i skoklster, nu ska det bara bli as fint väder också så att jag kan få den där härliga helgen som jag längtat efter hela vintern!

Åååh Leffe och Maggan <3
Och framförallt - BOSSE! Haha! Åh jag ska träffa Bosse *Gör seger dansen* (Det är en 50 årig gubbe som jag är kär i)

Åh jag ska sitta på bryggan och bada fötterna och fiska... Det ska blir så bra så :)
Aja det betyder att jag inte kommer att skriva på ett par dar (oklart hur länge jag blir borta) men det märker vi ju!

Hejdå, ta hand om er tjejer och gör inte bort er! Jag är ett samtal iväg om det är nåt (någon)!  
Den som saknar mig ringer.

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0