Sö(-m)ndag

Käraste läsare,
idag känner jag hur hoppets klo tagit tag i mig, jag har fortfarande sår kvar. Inatt ruskade den mig så jag inte kunde få en blund, för att sedan försvinna till soluppgången. Så kära läsare, hjälp mig finna mitt hopp. Hjälp mig upp på min topp igen. Högt där uppe bland molnen där jag en gång var, tillsammans med min älskade som försvann liksom hoppet...


.. Forsättningen på gårdagen blev att Jocke, Micke, Jim och Victor kom hit och chillade med mig. Jag spelade spel med Jocke och jag vann!! Sen försvann jag och Jocke och jag sopade skiten ur honom på kuddkrig, haha! De andra trodde nog att vi gjorde något helt annat... Idioter!
Sedan drog dom vid halv tolv tiden kanske, då drog jag ut och cyklade för jag fick någon sån där knäpp idé igen att jag ville cykla mitt i natten!
Väl hemma igen så fick jag sms från Rojano som var på en fest, så bad dom mig komma dit så mötte Andreas mig påvägen dit... Det var väl kul där, var inte där sålänge. Sedan kom SchosseBosse och co, och hämtade oss med bil så åkte vi upp till Valsta. Men då var jag trött och slut i kroppen och allmänt ledsen hela jag, så jag drog mig hemåt (Dvs jag utnyttjade SchosseBosse och co så att jag fick skjuss lite närmre hem så jag slapp gå så långt i natten)
 
Det var min lördag, idag ska jag bara ta det lugnt och skriva på min uppsats om jag kommer på någon fortsättning snart!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0