Tilli är så fin!

Ny vecka igen då! En kort skolvecka! Härligt!

Idag var det rättså bra i skolan, det var ju bara lektioner till halv ett sen skulle vi på en as dålig teater. Den var faktiskt dålig. Eller emellanåt var den ganska kul, men det var för lite för att den skulle klassas som Rolig eller Bra. Sedan satt man ju framför två dampbarn också som inte gjorde allting så mycket bättre heller! Fy skäms!

Borta bra hemma bäst,
nu är jag då hemma och har suttit vid datorn nästan hela tiden. Bestämde mig för att jag skulle börja slänga iväg mina kläder nu som legat på en hög i mitt rum i en vecka, men jag har inte hunnit så långt än. Jag har bara lagt endel i en stor säck än sålänge.. Och i garderoben ekar det, det är lite läskigt men det ekar! Jag Ska fixa rummet, men inte idag. För idag skulle Alexander komma hit men nu ska han inte det och då behöver jag inte städa heller! *Lyckliga jag!*

Förlåt för att jag sjöng "du är så ful ful ful, kommer aldrig bli snygg snygg snygg" i ditt öra Mithila, menade inte att du var det, och förlåt för att jag sjöng det en gång till efter att jag bett om ursäkt en gång redan! <3

Så nu ska jag fokusera på min uppsats, precis som alla andra på min msn lista just nu verkar hålla på med. Lite kul faktiskt, ska räkna hur många det är!... Åtta stycken! (Det var fler förut!)

Hjärter ess på min hand.


--

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: tack :D haha jo den kommer nog alldeles snart ;D

2008-04-28 @ 18:25:14
URL: http://angelicabe.blogg.se
Postat av: TILLI

HAHAHA :D Du är så klockren! :D

"tilli, förlåt - du är inte ful :)"
1 minut senare...
"du är ful ful fuuuuuuuuuuul"
....Hahah tack Suff...
"Ånej, jag tänkte inte ens på det! FÖRLÅT!"
Ett litet tag senare...
Du är ful ful fuuuuuuuul D:
*skratta ihjäl sig*

Man får alltid ett gott skratt med dig! :D Det är därför jag har så blåa ögon :]

2008-04-28 @ 22:12:36
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Sophia N

Dina ögon är inte blå? :(

2008-04-29 @ 14:22:24
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: TILLI

Jaha :D Oj, nu blev det helt fel! :D Hahahah, menade ju bruna! :D Hahah :D ^^

2008-04-29 @ 21:44:36
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Oj vad du har bloggat nu då... var nog ett tag sen jag var in här!
Ha en trevlig valborg ute på landet haha!!
Puss

2008-04-30 @ 09:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0