Tor har namnsdag en gång i veckan!

En helt vanlig torsdag!
Förutom el avbrottet i skolan, som gjorde att vi fick sitta i halvmörker och äta på papptallrikar. Hur de lyckades få maten varm är fortfarande ett mystrium, och när jag tänker efter så vill jag kanske inte veta hur de värmde maten. De kanske stod och rullade kycklingbitarna mellan fingrarna tills de blev varma..?

Har tappat suget totalt på att skriva, kan va så att mitt liv är så himla tråkigt just nu att det inte ens är kul att babbla om det längre, haha :D
(Det där var dock lite kul)
Ne men de händer inte så mycket, jag har precis laddat ner ett av James Blunts album och helt och hållet kärat ner mig å låten I really want you .. Vem nu det kan tänkas vara!? .. Det vet man inte, vet du vem det är som jag vill ha så kan du lämna en kommentar! Det skulle vara rätt intressant att se vad folk tror och sådär ^^,

Just nu sitter jag bara här och lyssnar på Bluntan och skriver i min lilla blogg, snart ska jag börja yla till låten - Så fort jag lärt mig den någorlunda! Sen ska jag nog dumpa ett par rader i den andra bloggen också när jag endå håller på och börjar bli någorlunda på G här!

Mor och far är på gudbarnets födelsedagskalas (Melwins) han ska få jätte coola walkie talkies, som jag också vill ha så jag ska försöka få mor att köpa sånna till mig med. Skit smart ju, så ringer man liksom gratis? :)

Sen vill jag bara önska all lycka till Jocke som gått och kärat ner sig lite smått ^^
Och till mig själv.
Och lycka till till Sandra som blivit påkommen av mamma att röka utanför skolan i Väsby idag, haha du är så körd :D haha! *Skadeglädje är den bästa glädjen* 
Smart hon är som står utanför och röker när morsan kommer och ska ta lunch? Haha! ÄGD!
Nu kanske jag får byta rum..


--

Kommentarer
Postat av: tilli

Haha! Bluntan! :D Vad stolt jag blir nu!

2008-04-10 @ 19:36:58
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0