ett två tre, du får inte följa me :)

Jaha, då var det lördag igen då. Ikväll ska jag åka AXEL <3. En ford med turbomotor som vi döpt till Axel. Det ska bli nice!
Jag diggar hårt att åka i den bilen :D Ikväll ska jag ha på mig mina nya högklackade skor, jeans (eller något annat TAJT) eh, en svart tröja och min bruna sjal med guld på :)

DAMN IM GOOD LOOKING! :D (mitt nya "dagens måste ord")
Det ingår i min plan att höja självkänslan lite, så jag måste säga det minst en gång om dagen .. Jag e skum, jag vet..
Aja, men gårdagen var vild (not) vi chillade i en lägenhet ett par stycken, sen rullade vi iväg mot preem och snackade med hela världen (?) alla tycktes vara nere i norrbacka.. Anyways det var roligt tills jag fick världens magknip och kände mig bara besvärad!
Så vi rullade hem nångång vid 2 tiden kanske, INTE vid 4 tiden som jag trodde, men det var för att Ida lånade mitt mobil batteri och då ändrades tid och datum och hela skiten så helt plötsligt var det 1 janurari 2000 :D ahah! *Nära till min födelsedag*

Följ mitt råd, nämn;
DAMN IM GOOD LOOKING :D
i ditt nästa blogg inlägg ;)


--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0