Gäsp

" Idag slängde jag ut kortet på dig genom fönstret och kvar lämnades tårarna "
What to do what to do?

Det blev ingen film hos mig. Därimot så gick jag och mötte Ida och vi chillade hemma hos henne istället, med tv pringles och godis. Och det uppskattar vi! :D
Vi tittade på något bantningsprogram om överviktiga barn, så säger ett barn "I chips finns det 1000 kalorier" och både jag och Ida blev intresserade av tvn och slutade mitt i rörelsen att äta upp chipsen och vi lyssnade "...om man äter allt på en gång så är det farligt mycket!" både jag och Ida fortsatte äta, sedan tittade vi på varann och as garvade.. Happiness!
FAT CAMP! :D

Det finns så mycket man ska och inte ska göra, men vad fan! Folk tror ju att man blir fet om man äter en bulle en dag!? Hallåååå?! *Slår mig själv*

Nej nu ska jag runda av inlägget, för jag bara trallar iväg nånstans och det blir tillslut väldigt fånigt hela inlägget. Nu blev det ännu värre när jag var tvungen att påpeka det.

*Håller i mina fingrar*

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0