Har man tråk får man hitt på någe!

Ajusste, måste nämna att Dennis blev väldigt sugen på att röka vattenpipa men jag och Sandra hade ingen lust att sitta på ballen just då så vi kom fram till att vi skulle röka inomhus eftersom att det inte är lika kallt inne så vi rökte, i mitt sovrum... Och det är ju tur (såhär i efterhand) att jag inte har något emot äppel smaken då hela mitt rum luktar rök!

Men det var i alla fall najsigt! Bara tanken på hur galen mamma skulle ha blivit ger mig en liten extra kick sådär ;) *Busig*

Och en grej till, vi var nere i källaren en snabbis. Och tror ni inte att jag hittar min käraste Pelle då? Mitt kära gossedjur som hette Olof från början men som jag fick döpa om då mosters man heter samma sak! Åh han e la för go han, min lilla runda kossa med svarta fläckar :) <3 


--

Kommentarer
Postat av: THAAAAAI

:O:O:O PELLE! Vad längesen det var :D!

2008-08-24 @ 08:20:41
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0