Hur kan man så ärligt desperat behöva någon man klarat sig hela livet utan?

Jävlar vad jag ska pejja back :D Mohaha, jag är nästan mordisk i blicken just nu för jag är så TAGGAD på att ge igen nu!! Man får vad man ger!

Annars, förutom det ovanför, så gör jag inte så mycket. Jag kikar på en massa gamla rap låtar som jag lyssnade sönder förut, minns fortfarande alla texterna och det är lite skumt..
Söndagar är så långtråkiga, det är idag man ska dega hela dagen så det lär ju bli så  -.-
Kanske är man så duktig så man gör lite läxor, men jag känner mig stygg idag så det skiter sig nog.

Haha, redan idag så har man gjort planer för kommande fredag, det blir najs :p


--

Kommentarer
Postat av: IJEMS

i JENS = IEMS hhhahha

a men iaf.. fredag liksom woooow

2008-08-31 @ 17:11:58
Postat av: iems

men gud va pinsam jag är :O

2008-08-31 @ 17:12:44
Postat av: Sophia N

Du ja? Du skämmer ba ut dig heeeela tiden ;)

2008-08-31 @ 17:32:15
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0