One day you're in and the next you're out!

" Det är synd att jag inte har någon kuk, annars hade jag bett dig suga den! "

Aja anyways, "hos is the life Sophia?"
"Det är as bra, ibland är jag skit grinig och ibland vill jag bara dö av garv!"

Idag har jag varit hemma och såsat mest, tagit hand om kroppen kan man väl säga (med tanke på kvällen innan) fy satan vad Ida blev packad.. Skyll dig själv! Somliga tål ju mer än andra...
Har mest glott på tv idag, sov bort ett par timmar och blev väckt av en skrikande Dennis "MAAAAAaaAaAaAAAAT!". Vi e så söta vi tre på helgerna, vi är som en egen liten familj liksom, mamma pappa och barn!  
Efter maten tog jag en lång varm dusch! Och jag tog extra mycket schampo, dels för att mamma säger att jag ska snåla och dels för att det doftar så gott så man bara vill äta upp mitt hår.. Men det gör man ju aldrig.

Annars har det varit rätt lugnt................INNNNTE.


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0