Tjingtjing!

Hejsan hoppsan tjoffsan tjingeling PLING! :)
Visst verkar jag glad idag?  Det är bara för att motbevisa dagens horoskop som säger att jag ska sluta banta och äta wienerbröd för jag är så ledsen..! Fast jag skulle kunna äta wienerbröd därimot... (a)

Aja, idag jävlades någon med mig och jag blev vald till elevrådsrepresentant *happy me* så nu ska jag vara det också. Men det är bra för då får inte han som egentligen ville vara elevrådsrepresentant - vara det! :D Hihi jag e så taskig ibland! :)

Idag ska jag läsa till naturkunskap och sen så ska jag vänta på att Ida kommer hit med lite gott, så ska vi se på någon film eller nåt tänkte vi :)
Adjökens!

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0