Wiiie!

Inatt vaknade jag av att jag fick sms, jag riktigt FLÖG UPP ur sängen, helt klarvaken kände jag mig då jag läste smset. Det var från Sandra (på andra sidan om väggen) hon skrev "Vad skriker du över?" jag fattade ingenting så jag skrev såklart "Va?" så fick jag svaret "Ja, du skrek skit högt så vi undrade vad det var som hände?" Då förstod jag att jag säkert hade skrikit i sömnen (antagligen)  "Jag har inte skrikit, drömde att jag var på fest.. hehe.. godnatt!"
Jag som alltid har varit som ett lik när jag sover, typ död. Jag verkar ha börjat låta och röra mig i sömnen... Eller så var det bara en jävligt rolig fest? Isåfall var den "To good to be true"

En sak till! Idag böt jag språkval från Tyska steg 1 till Mandarin steg 1. Hahahaha I love my brain!

TJINGTJONG!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0