Alla <3<3s dag!

Jahapp, idag log hela världen åt en när man vaknade. Solen sken rakt i ögonen på mig, och jag väntade kvar en liten stund och njöt av solen. (Poet? Jag vet) Solen log också tillbaka åt mig, jag nämnde det för Haga lite senare på dagen men hon verkade inte förstå hur fin dagen var. Den var verkligen vår-lik. Om man stod en stund där det inte blåste så kunde man känna hur varmt det var, alla hjärtans dag är inte så dumt ändå. Men det är ju som jag sagt tidigare, det blir vad man gör det till... ;)
Va ska man säga om dagen då?
Mja, först var jag spänd och nervös hela dagen, men lyckades koncentrera mig litegrann i skolan ändå. Vi hade matte prov som gick som en dans, antagligen så gick det as dåligt men det var ingenting jag la märke till. Sedan var det musik, i vanliga fall hatar jag musiken men idag var även den som solen, den log också tillbaka på mig och gud vad kul jag och Thillsi hade på musiken, jag älskar musiken med Thillsi, när hon är på topp humör. Tro det eller ej Thillsi men du hade kul fast du har en dålig vecka och våran extremt invecklade låttext kan nog bli något stort tror jag ;)

Sen var det hem och städa undan lite i rummet då, fixa och trixa lite. Fikade med familjen och gosade med David. När den där mystiske unge mannen tillslut kom (lite irriterad var jag allt när han tog sån tid på sig, men det löste vi sen haha) ;o
Haha, inget mer om de. Jag lämnar alla detaljer åt något annat tillfälle. Iallafall, "Alla hjärtans dag, a day to remember!"
Jag tycker så.
PUSS!

--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Aaah pluttiplutt =)
Tjingtjing!

2008-02-15 @ 09:07:17
Postat av: thillsi!

Men den låter var ytterst svår att minnas! :O
MUSIC WITH MY HERO

2008-02-15 @ 16:59:46
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhh va fin din sida har blivit =)

2008-02-18 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0