"En helt vanlig måndag"

Det verkar som om ingenting ville gå som jag ville idag, alla människor som jag mötte (nästan) var bara irriterande idag. Så irriterande att ordet irriterande nästan inte räcker till för att beskriva hur irriterande alla var!!
Jo det var så att det började bli lite weird på slöjden, där någon skulle kläcka ur sig en sån idiotisk kommentar så jag bara hade lust att bitch slapa henne på direkten, men det gjorde jag ju såklart inte. Men den saken är för dum att ens skriva här men jag kan ju iallafall beskriva händelsen litegrann. jag satt och diskuterade ett ämne (såhär lagom till alla hjärtansdag) och berättade lite för den här personen. Istället för att vara glad för min skull så säger hon något helt jävla korkat. Det var allt om det, de som var där vet väl vad jag menar ungefär.
Men du, som sa så. Du kan knappt inbilla dig hur taskig jag ska vara mot dig i framtiden, oj oj oj.
Sedan verkar det som om varenda lilla människa på den här planeten har koll på allt som försigår hela tiden,
har inte folk några egna liv längre? Nej man måste lägga sig i andras!! Blä =)
Det är som om man inte har nåt privatliv längre, men skitsamma då! Får väl försöka vända det till något positivt.. Om de nu går!
Och en puss till Thillsitullsi som pallade med mig idag, uh. Vad vore denna hemska dag, utan dina andetag?

Egentligen skulle jag kunna skriva hur mycket somhelst om det här, men det orkar jag inte med. Inte nog med att jag är halvt sjuk så blir man ba ännu segare om man ska gå å deppa över den här dagen.
Det positiva är ju att det kommer en till imorgon och att dagen är slut nu? :)

Puss på dig <3

--


Kommentarer
Postat av: thillsithullsi

hjärta hjärta hjärta

2008-02-11 @ 23:31:23
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0