En inte så speciell dag

Aha, denna inte så speciella dag började med en icke så speciell morgon, jag hade inte lust att ta mig ur sängen ens, ville bara ligga där och sova bort hela dagen och sniffa på min kudde. Men man har ju sina skyldigheter, så jag pallrade mig upp och kröp in i duschen det följdes sedan av en icke så speciell frukost. (En mörk macka med ost på) När jag rotat i garderoben en stund så hittade jag vad Haga skulle kalla "dagens outfit" och sedan kände jag mig redo för skolan.
Dagen gick segt, enda tills det blev so och jag fick tillbaka mitt so prov. Hon var väldigt nöjd med mitt arbete, åter igen. Hon förklarade att jag låg på mvg nivå även i historia! Jag ville bara hoppa av glädje, och ja det gjorde jag sen också. När ingen såg! Tjohej vad jag är bra! (Inte nog med det så fick jag betyg på alla saker jag gjort på bilden igår också och där är jag också på mvg nivå som det ser ut nu!) Så allt går som det ska, men endå är det här en icke speciell dag. Har en idé om varför jag tycker så, men det tänker jag hålla för mig själv!

Imorse möttes jag föresten av glasgubben, som var i porten och böt ut glaset på dörren. Ingen vet om vem/vilka som ligger bakom det fruktansvärda dådet... Fast jag vet ju, det var ju jag och Sandras Dennis som råkade ha sönder glaset igår. Så går det när man jävlas med syrrans pojkvän! Det var inte meningen att ha sönder glaset, det bara blev så eftersom att Dennis ska vara så jävla hårdhänt!

Idag har jag lagat paj med mamma, den blev ganska god. Men jag är ju som jag är så jag tyckte inte om pajdegen så jag åt bara fyllningen. Sedan började jag plugga, i första hand var det no som jag pluggade till sen ska jag klämma in lite engelska glosor tänkte jag.
Idag var mitt älskade gudbarn här igen! Jag och Niclas satt och skratta åt honom när han försökte tugga på sin tugg leksak utan att hålla i den. Det såg riktigt kul ut!

Föresten så har jag blivit kär förklarad av Donya idag, vilket betyder ungefär att jag är kär. Efter ett par snabba frågor med ett par snabba svar så drog hon den slutsatsen helt enkelt. Tänkte bara informera det lite snabbt såhär som ett litet trevligt avslut på det här onödiga inlägget.

--

Kommentarer
Postat av: thillsi!

Haha, ja det är ju lite skattefusk det med! Förutom att det inte märks lika mycket! :) *suckers*

2008-02-21 @ 20:57:00
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Jajemän så nu är det officiellt... Korven has fallen in love aaaah sooo sweet! =)
Snart drar vi... fan va kul det ska bli!

2008-02-21 @ 21:06:43
Postat av: Sophia N

Hahah, jepp "kär och galen" eller "galet kär" eller vad det nu kan tänkas vara. :)

Har fått tillbaka min aptit nu iallafall :)
FETT kul det ska bli med finland :D

2008-02-21 @ 21:45:15
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0