Fin främmande!

Japps! Idag hade jag fint folk på besök, eller det var bara en person! Och ja, vad kan man säga om det? Det var roligt att få visa var jag bodde och allt sånt där, det var mysigt att umgås med denne mystiske besökare ;o
Men jag vill inte haka upp mig på det och skriva i femhundra år om det. (Egentligen vill jag det men jag tänkte att jag inte skulle göra det ändå!)

Efter mitt fina besök så gick jag hem till Alexandra och bjöd henne på mitt godis, i utbyte fick jag tre mackor och ett glas oboy (hon uppskattade verkligen godiset) så käkade vi i köket så dök Beatrice upp i fönstret, Alexandra gjorde sin tuffa tummen upp som betyder "Äeh plinga inte, ba stiga på!" haha! :) Beatrice som äter så fort hon ser mat ville också ha macka och oboy så vi satt alla tre och åt mackor och snackade om allt mellan himmel och jord.
Sen gick vi upp på Alexandras rum och Beatrice åt upp allt godis (såklart) och vi tittade på melodi festivalen eller vad sjutton programmet heter!?, själv tyckte jag inte om något av alla sugiga bidrag som var med. Och jag har verkligen något emot Amy fjantmond så jag vet inte vad!! Men jag måste erkänna att hon hade en bra låt, fast jag tycker fortfarande inte om henne. Det där programmet spårar bara ut mer och mer för varje år tycker jag, när alla sitter bänkade framför tvn för att titta tänker jag fan installera sims spelen och sitta bänkad framför datorn istället! Fast då har jag ju brytit mitt "löfte" att inte spela, nej nu blev det jobbigt. Det är inte värt det. Jaja, nånting ska jag göra då.

På torsdag är det alla hjärtans dag, får väl se vad man gör då? Man ska ju spendera dagen med sina närmaste som man håller nära hjärtat, tycker det är en onödig dag egentligen för man ska väl hålla sina nära, nära hela tiden? Det behövs det ingen dag till. Man ska väl påminna varandra hur mycket man betyder för en ganska ofta, måste man ha en speciell dag för det?  Aja, men alla hjärtans dag är väl lite halv mysigt då... Kanske, beror ju ganska mycket på vad man gör dagen till kan jag tro...

-- 

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Alla hjärtans dag är ju bara gulligt =)
Fan va kul att du ska med till Finland!
Min GUDMOSKORV!

Puss

2008-02-10 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0