Finland here we come!

Jahapp! Har varit vaken sedan 8:30 eftersom att grannen var tvungen att jävlas med att börja borra i väggen. Men det gör ingenting, för jag ska till Finland idag! Det ska bli härligt att komma bort ett tag, fast tankarna kommer jag ju aldrig ifrån men det ska bli skönt att få se nåt nytt och kul ska det bli att träffa momi och mofi igen!

Orkade inte packa igår, så jag packar allt idag istället. Jag hoppas att alla saker är med, annars ligger jag risigt till! Men jag tror jag har lyckats få med allt. *sneglar på väskan* det ryktades om starka vindar inatt, får väl se om man överlever en gungig båt eller inte.
Igår förberedde jag min mp3 för resan, den har laddat i flera timmar nu och ny musik har jag lagt in också, så det blir nog skitbra det här!

Så jag är tillbaka om ett par dagar, det kommer knappt märkas att jag varit borta. Det lovar jag! :)
Och under tiden får ni ha det så bra, fast inte för bra!

PUSS OCH HEJ!
- Tänker på dej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hälsa Momi och mofi Sophia! :D

2008-02-26 @ 12:10:02
URL: http://ffridamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0