Härlig dag!!

Imorse vaknade jag vid fem tiden när mamma ringde jobbet och sjukanmälde sig, så jag snurrade in mig i mitt täcke och gick upp och frågade om inte hon kunde sjukanmäla mig också, och det kunde hon. Sen gick jag och la mig och sov till klockan tio nånting. Mamma och jag satt och tittade på tv och jag fick bestämma vad vi skulle äta till lunch. "PANNKAKOR!" skrek jag! Och jag fick som jag ville (äntligen). Mamma gjorde dock alldeles för mycket men det var gott!

SEN! Gott folk, installerade jag sims 2. Japp ni läste rätt. Nu har jag ett spel installerat. Så jag slösade bort några timmar på det, och det var skit kul! Och jag ångrar det inte dessutom har jag planerat att spela mera imorgon, dagen efter det och kanske flera veckor framöver! Så deså!

Och vet ni vad som verkligen gjorde min dag så jävla bra tillslut, förutom pannkakorna och sims spelet?
Jo, det var någon konstig msn som addade mig idag. Lite fundersam blev jag över det, men accepterade (och tur var väl det.) för det var as kul.
Personen skrev såhär;

JigSaw säger:

Hello Sophia.

JigSaw säger:

You don't know me, But i know you.

Sophia GRATTIS BEATRICE säger:

Of course you do

JigSaw säger:

I want to play a little game...

Sophia GRATTIS BEATRICE säger:

Ok go ahead

JigSaw säger:

Live or die

JigSaw säger:

... The game begins


Precis efter det lilla, ringde min mobil telefon... Dolt nummer. Jag svarade och var lite smått nyfiken. Det var JigSaw. Han sa "Hello Sophia, the game begins" knappt så man hörde honom med hans hesa röst, och allt ljud bakom. Haha, jag höll på å dö av nyfikenhet och var skit glad efter det. Jag visste ju att någon höll på och drev med mig! Efter en liten kort konversation på msn igen, så ringde det. Den här gången räknade rösten ner till 0. Sedan la den på. Jag blev ännu mer road, och kunde knappt hålla mig för skratt. Sedan efter en stund, ringde det igen. Det var Herman (jag förstod direkt att det var han som måste ha gjort nåt sånt!) vi snackade i en stund om hans påhitt och skrattade.  Haha, det var sanslöst roligt Herman. Hahaha! <3
Herman hade lyckats pricka in min favorit film, utan att han visste om det. Saw är lätt bästa filmerna! Tack du!

Det var allt för idag!

--


Kommentarer
Postat av: thillsithullsi

(kommentaren i min blogg var klockren!)

Och, det låter som att du haft en bra dag så det var ju faktiskt väldigt bra :D Positiva tankar ;) Klockrent! :')

2008-02-12 @ 23:40:20
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Tanzila

HAHAHA :D Fy fan vad coolt XD Har aldrig fått för mig att leka Jigsaw XD Gahaha :D Men det kanske jag ska göra? :o

2008-02-13 @ 09:44:00
URL: http://teeque.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Hmmm pannkakor... lyckades hon den här gången då? MOHAHAHA!!!

2008-02-13 @ 16:20:46
Postat av: Sophia N

Aaa mamma klarade faktiskt pannkakorna den här gången (blev själv förvånad)

Kul att den andra Quadern hittat hit :)
haha JigSaw var det bästa som hänt mig, på länge :)

2008-02-15 @ 00:33:23
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0