Lov!

Igår var jag då på den där demonstrationen. Det var väl okej, vi möttes vid halv sju utanför kyrkan. Så tog alla en fackla var som vi tände. Sen gick vi längst utsidan av valsta (längs bilvägen) ner i ett långt led med eld som fladdrade. Det måste ha sett lite coolt ut, jag och Mithila gick nästan först så vi kunde vända oss om och då såg man bara ljus. Bilar stannade för att titta och alla undrade vad vi höll på med. Haha, det var lite skoj.
När vi väl var där nere så höll ett antal personer tal om ungdomarna nu, och alla nya vanor som alla verkar ha. Höll inte med i allt de sa, men jag knep käft. Träffade Dennis och Virrepirre där nere också, det kom ju inte som en chock precis eftersom de alltid verkar vara där jag är. Med flit eller inte. Men dom dyker alltid upp. Man behöver inte känna sig rädd om kvällarna längre då eftersom dom antaligen är i närheten, haha!
Det är okej för mig, sen kan ni ju lägga av med det när ni tycker att ni nötar ut er ;)

Senare hade jag mysigt med tjejerna hemma hos mig, Micke och Jocke kom också. Det var trevligt!
Men sen imorse när jag gick ut för att köpa frukost (hade fått en idé om att jag ville ha fil och flingor med russin på så jag var tvungen att gå upp till centrum) så såg jag att någon hade klottrat på fönstret till trappen och i trappen. Jag blev helt vansinnig, tänkte direkt att någon av mina kompisar låg bakom det. Men så är det inte (pratade med dom om det och fick inte fram någon information) och varför skulle Rojano t.ex. skriva i min trappuppgång? Aja, men jag har en annan teori om att det kanske är grannens unge som gjort det, eller hans kompis som börjar på C. Haha, jag och Rojano lekte lite smått detektiver om det. Först var det för vi trodde att typ Jocke eller Micke hade skrivit det, men så var det ju inte. Nu är jag lite lättad över att jag inte har nåt med saken att göra iallafall, skönt!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har chillat med Rojano hela dagen, vi tittade på monsters inc och nu sitter vi och är sociala via msn på olika datorer (hon sitter i mitt rum) jag vet vad jag vill göra idag, får se sen om jag får som jag vill. Tihi!

--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Ja det såg ju ganska ballt ut... kul att jag ringde precis då haha.
Jasså vad är det du vill göra då?
Kramis

2008-02-23 @ 17:05:03
Postat av: Sophia N

Ja jag vet, de va lite mysko.
Mja, jag vill ju umgås med mannen med stort D. Men jag verkar få umgås med Rojano istället, haha!
Puss!

2008-02-23 @ 21:08:50
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0