Mjau ;)

Nu är det fredag igen!! Sing halelujah to the lord!! :D

Provet idag gick sådär, satt visserligen och skrev i 50 minuter, fyra papper. Men fan asså, de kändes inte så bra ändå. Hoppas ändå att det duger, alla andra i klassen är så dåliga ändå så jag kanske är duktig. Haha!
Får la vänta och se om det var bra eller inte. Pratade med Ingrid och hon sa att man såg i mitt antecknings häfte att jag hade potential till att nå de högre betygen eftersom jag visar så bra att jag förstår och gör det på mitt sätt, alltid kul att höra (mamma blev glad också) =)

Nog om skolan. Let's talk about something else.. Like what?

Jahapp, idag vet jag inte hur det blir. Eftersom att mina kära föräldrar inte ska åka iväg så förstörde de mina planer :)
 Så nu sitter jag och diskuterar med Ida hur det blir idag, Ida vill att jag ska komma till henne men vi får se vad jag gör. Har nåt helt annat som jag har lust att göra just nu, men den turen har jag väl inte?
Varför lägger sig folk i saker som de inte har att göra med? Märker man inte att man är jobbig?
Tydligen inte. Och det stör mig något vansinnigt. Kan man inte bara låta naturen ha sin gång? Eller nåt.
Fan va trött jag blir.
Själv längtar jag bara, det är väl det jag gör hela tiden. Men vad längtar jag efter då? Nåt som aldrig kommer ske, pga endel saker. Nej jag blir sur nu. Usch. Endel har ingen förståelse alls för andra människor, sånna människor skulle man vilja trycka in lite vett i, men det gör man ju aldrig. :)
Aja, jag får fortsätta hoppas och längta, för ge upp är ingenting som jag sysslar med i första taget!

Och till de som kämpar precis som jag, fortsätt kämpa om det är värt det. Om det du vill verkar vettigt så sluta inte. Är det därimot meningslöst, så hitta något nytt att kämpa för!

Let's fight for the love in this world! :)

--

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid härligt med fredagar! :D
Trevlig helg!

2008-02-08 @ 17:22:25
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0