Tjingtjing ;)

Fick en liten chock imorse när jag fick veta att det var vg på matteprovet som jag hade fått, och inte vg på förhörs grejsimojsen! Tjohej! Tyvärr fick jag inte 100 spänn av mamma för det. Men man kan ju inte få allt! Tjänade föresten litegrann för ett tag sen när jag gick ut med hunden!
På måndag bär det av till finland, det är typ det jag tänker mest på (efter mannen med stort D som alltid verkar dyka upp i mina tankar vare sig jag vill eller inte) det ska bli så kul att åka båt och träffa momi och mofi och bara vara på någon ny plats! Eller a, ny och ny men annorlunda.

Imorgon är det fredag och lovet börjar! Jaaaa!! *vågen med mina två armar* Det ska bli skönt med lov, att bara få ta det lugnt och chilla, som jag så vackert uttrycker det. På lovet har jag inga planer direkt, mer tankar om vad jag ska göra. Jag och Alexandra har pratat ihop oss om att hitta på nåt, på lovet hoppas jag? Sedan ska jag göra något annorlunda redan imorgon faktiskt, ska vara med Thillsitullsi och vi ska slåss för att man inte ska slåss, haha! Nej jag vet inte vad det är vi ska göra, får berätta det sen när jag varit där så jag vet vad sjutton det är för nåt! Vi tänkte se på min favorit animerade film Monsters Inc först, men så verkar det inte bli. Buhu. 
Sen snackade Nanna om att jag skulle åka till henne i Helenelund någon dag på lovet också, hur det blir med den saken vet jag inte. Eftersom jag har en massa tankar om vad jag vill göra och jag tycker egentligen inte om att planera upp alla dagar på lovet, fast det låter lite mysigt sådär. Vi får se hur det blir.
Men Dennis, visst ska väl vi ses på lovet? Måste, måste! Känn dig paxad.

--


Kommentarer
Postat av: angelica

Snygg design :D

2008-02-22 @ 15:57:59
URL: http://angelicabe.blogg.se
Postat av: Frida M

Fin fin blogg Sophia ;D

2008-02-22 @ 21:40:56
URL: http://ffridamo.blogg.se/
Postat av: Sophia N

Tack så mycke :)

2008-02-23 @ 12:53:14
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0