what a day -.-

Jaha, svenska internationella provet imorse. Gick bra, tror jag ne men jag skrev tio sidor så något intressant lär det ju stå där nånstans mellan raderna eller nåt. Det beskymrar inte mig så mycket, sitter mest och grubblar över provet i so imorgon, grejen är ju att det kommer gå bra, ingen tvekan om saken. Frågan är bara hur bra kommer det att gå?
Jag är nog lite av en plugghäst känner jag.. Men men.

Tänkte börja plugga igår, eller nja pluggade litegrann igår men någon förstörde min koncentration, det gör mig ingenting för det spelar ingen roll när det gäller den där personen iallafall! :)
Aoh va har man gjort idag då?
Jo jag har ju varit i skolan, man fick gå hem efter provet (dvs 1,5 timme) men jag stannade och käkade lunch i skolan sen gick jag hem. När jag kom hem satte jag mig framför tvn och bestämde mig för att plugga flitigt när klockan slog tolv prick. Men "flitigt" blev det aldrig, satt mest och filosoferade mig bort på en massa annat (kan nämna det nångång om det blir nödvändigt!)

En snubbe kom fram och frågade något helt konstigt idag, egentligen var det inget konstigt men det var konstigt att just han kom och frågade angående det. Trodde ingen visste nåt direkt, men jag hade ju helt fel. Folk vet mer om mina relationer än vad jag gör ;o  chocking moment number one!
Men det bryr jag mig inte heller om. De gäller ba för mig att hålla käften nu så jag inte förstorar saker här nu, för alla behöver inte veta allt. :)

Puss på dig! <3

Föresten så fick jag födelsedags presenter idag av Thillsitullsi, hon börjar skämma bort mig känner jag... Jag älskar det hon gjort! Hon har målat två ramar som jag kan ha bilder i, en rosa och en grön som matchar min rosa pinne jag fick av Alexandra, och som egentligen matchar allt jag har i rummet. Nu måste jag bara komma på några bra bilder som jag kan ha i ramarna. Vet att dom ska hänga på den bruna väggen, men vad ska det vara i ramarna? Punkt punkt punkt frågetecken.

Ska försöka dra mig loss från min burkens hårda grepp om mig. Det ska gå! Sen ska jag försöka memorera precis hur och när allt med första världskriget hände osv osv. Otroligt hur många länder som skulle vira in sig i kriget pga lite kolonier ifrån början. Värsta grejen!?

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0