Dålig start!

Usch idag ville ingenting gå som jag ville! Först var jag ganska glad över att jag fick en timmes sovmorgon, eftersom jag skulle till tandregleringen i sollentuna till klockan 10.
Allt gick som planerat, tills bussen aldrig dök upp. Jag väntade tålmodigt i tio minuter sen ringde jag pappa och frågade om inte han kunde skjussa mig till sollentuna istället, och det kunde han. Men då var det seg trafik  på motorvägen så vi kunde omöjligt hinna dit till tio om vi skulle bli tvugna att rulla efter saltbilen. Så jag sa åt honom att vända hem medan det ännu gick, väl hemma fick jag ringa till tandregleringen och berätta vad som hänt. Så fick jag en ny tid 18 mars.. Kul.
Det var ungefär 13-14 månader sen jag var där sist och nu blir det ännu längre tids väntan!

Något positivt var att jag äntligen fick träffa Beatrices lillebror som inte har nåt namn än! Och gud så söt han var när han låg där i vagnen och sussade. Jag ville äta upp honom, men det skulle nog inte vara så populärt!!
Och Alexandra kom och frågade om jag ville med på svensson svensson inspelning med henne och hennes familj 28! Och det vill jag ju! Såklart!!! :D

Nu har jag massor att se fram emot helt plötsligt! Dop, födelsedag, svensson svensson!
Föresten så lämnade jag in bildläxan idag, det var jobbigt. Jag ville inte skiljas ifrån den! Haha! Men jag fick beröm av bildläraren så hoppas hoppas att jag får mvg på den!

Jag hatar att när man äntligen ställt in sig på lite vår, så ska vintern göra sig påmind, fy för vinter.

--

Kommentarer
Postat av: THAI!

Svensson svensson är ASbra ju! :D (ha-ha-ha)
Din läxa är ju ett garanterat MVG! :)

2008-01-22 @ 16:43:18
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0