Frieri de e bra, snart e de min da'!

Jaha, nu har hela helgen gått igen. Ännu en vecka, ännu ett kapitel, nästa vecka är det nya tag, nya läxor,. nya prov att plugga till osv.

Lite trött på samma visa om igen, som om det aldrig händer något stort!
Fast igår var jag på dop, så nu är jag gudmor! Jag bar in korset, råkade gå fel två steg men shit happends. Sen fick jag och den andra gudmorsan Maria, öppna alla paketen som David fått! De var lite taskigt att Donya skulle filma även det.. "Ett nytt barn till världen anlängt blablabla åååh en tröja! Titta David!!"
Men det var helt okej, efter dopet var jag jätte jätte trött för jag sov så lite mellan fredag och lördag eftersom jag var ute då. Så jag gick och bäddade ner mig i min säng och sov ett par timmar, sen fick jag sms av Alexandra så jag gick till henne och spelade buzz med henne och hennes lillesyster, som e as cool! (jag kom sist men mitt favorit nummer är tre så det gjorde inte så mycket!)
När vi spelat klart gick vi till Firda och tog det lugnt sen följde jag med Besse en bit sen gick jag hem och la mig.
Nu är det söndag och det är tråkigt, snart ska jag prata lite vett i Idas halva ärthjärna. Hejsvejs!

Slut!
 Oh btw, någon friade till mig i helgen, haha! :)
--

Kommentarer
Postat av: thillsithullsi!

oh really?! :O Vem? :D Habassu? ;D

2008-01-27 @ 20:35:03
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Tjingtjing!
Jaaa nu är du gudmor =) Känns det bra då? Du grejade ju hela dagen och uppgifterna perfekt! Jamen det är klart att man måste filma lite, det vet du ju hehe.
Förresten vad svarade du på frieriet då? =)
Pussåkram cykelram!

2008-01-27 @ 23:08:06
Postat av: Sophia N

Nej det var Steffi som friade. Och jag sa nej... hehe =)

2008-01-28 @ 16:24:38
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0