Fullt upp, men ändå inte.

Jag tänkte skriva igår, men på nåt sätt fick jag inte tiden att räcka till. Vi fick våran bildläxa så jag var ivrig att börja med den så fort som möjligt, så jag använde hela min fritid igår till att göra läxan (som fortfarande är låångt ifrån klar!) Men nu fick jag lite tid över så jag tänkte skriva lite, och berätta om min pratstund med syo.

Jag och syo pratade i 45 minuter (jag hade tänkt mig en kvart) innan mötet hade jag tagit med mig mitt antecknings block och skrivit ner ett par frågor och det jag undrade över, eftersom jag glömmer saker så lätt så visade det sig att det där blocket var väldigt nödvändigt för anteckningar under mötet. Iallafall så pratade vi om de linjer jag nämnt förut (Arlanda-it,El och Teknik) och det verkade som om jag ska gå Arlanda-it ändå, för det ser ut att passa mig bäst och det är ju ett gång avstånd på max tio minuter ifrån hemmet. Bättre än så kan det nog inte bli!
Hur det än blir så ska jag med på öppet hus på Rudbeck som tydligen var på lördag! Då ska jag fråga dom om El programmet och Teknik programmet och framför allt få fram den tydligaste skillnaden mellan linjerna som både jag och syo tyckte var väldigt svåra att hitta (vi tycker att de är ungefär samma linje?) så det ska bli spännande!

Innan dess ska jag bara vara hemma, ska plugga till no provet på fredag. Jag började redan plugga i måndags förra veckan (för jag är så ivrig att börja skolan att jag inte kunde hejda mig!) så det borde gå ganska bra, man kanske tillochmed når mvg!? Hoppas det!!
Sedan tänkte jag ta hit tjejerna hem till mig på fredag, om mina päron åker bort förstås för vi är på tok för många för att sitta inträngda i mitt rum! (Om vi är alla tolv dvs)
Jag ser fram imot att få umgås allihopa nu när det var så längesen vi umgicks tillsammans allihopa!
Och USCH vad jag hatar utseendet på bloggen just nu, fy! Jag ska fixa det sen, när jag gör tid för det!
Nu ska jag kila iväg till min bildläxa och fixa till den ännu mera!
"Om man verkligen vill något, så är det inte jobbigt alls!" 

--

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas päronen drar till skokloster då:)!! Hihih det vore trevligt

2008-01-16 @ 21:17:10
URL: http://www.hejalex.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Jag kommer oxå! =) *tihi*

2008-01-17 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0