Gymnasie, suuck.

Jahapp, idag var jag i skolan som vanligt och vi hade besök av syo som berättade lite om allt nytt som hänt och hit å dit osv osv! *Snark stön suck harkel host*
Fick hem mitt lösenord till intagnings sidan idag, så jag loggade in och kikade runt lite (borde jag aldrig gjort för nu är jag inte så säker på mitt val längre!) Jag försökte iallafall hitta andra alternativ till det jag tänkt välja - Arlanda It på arlanda gymnasiet (eftersom det är så mycket negativt om just arlanda här i Märsta!)
Och jag hittade faktiskt två linjer som jag kan tänka mig, På RUDBECK?! (där min kära Alexandra vill gå?) Aaa, iallafall så tänkte jag mig kanske Teknik eller El programmet - Båda med inriktning datorteknik (såklart!), men jag vet inte vilken som skulle passa bäst, så jag känner mig lite kluven just nu!! Men jag har ju varit inne på El förut så det kanske blir det då. Ska på öppethus på Rudbeck på söndag Det är iallafall säkert!

Och nu känner jag verkligen hur jag behöver prata med syo på onsdag halv nio! (Mitt i gymnastiken, perfekt!) Hoppas hon kan hjälpa mig med valet, och verkligen berätta sanningen bakom Arlanda-It så jag kan vara säker på om det är en bra linje eller ej!
Jag vet inte ens vad jag vill bli för nåt, jag går helt enkelt hårt på ett intresse och det är ju datorn, så datorteknik borde inte vara så dumt? Men visst, jag har ju en massa andra grejer jag tycker om också t.ex så är ju min dröm att bli florist, men det vettetusan alltså, ont i knäna får man och arbetsskador vill jag inte ha.. Och sen har jag ju min kreativa sida, men den får man väl användning av i dator branchen också... Hoppas jag!

Aja, vi får väl se vad det blir! (Med valet Och mig)

-

Kommentarer
Postat av: thillsithulls!

Jag kom ju idag också :D:D:D

2008-01-14 @ 20:36:20
URL: http://jagtrorinteattjagharen.blogg.se
Postat av: Mor

Det blir nog bra, vad du än väljer.. Jag är ganska säker på det. Kram

2008-01-16 @ 08:00:27
Postat av: Anonym

Men morsaaaaaaaaaaaaan -.-
SUCK!
Måste du läsa min blogg varje dag? Back to work!

2008-01-16 @ 20:17:08
Postat av: A

vad du än väljer så kan jag försäkra dig om att gymnasietiden är kort och förbannat kul!

2008-01-17 @ 16:33:32
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0