Läskig skola, å skit på toa!

Så har även denna helg gått den där kändes dock längre än den förra, vi hann göra endel faktiskt. Först på fredagen var vi hos Alexandras grannar, very nice. Sen på lördagen (igår) möttes vi på station klockan 11 och åkte in till rudbeck i sollentuna, för att titta hur det var där. Det var mycket större än vad jag hade tänkt mig, men det kanske bara kändes så stort för man aldrig varit där förut. Alexandra skulle på föreläsning om IB, så hon drog med sig Rojano dit och jag och Ida fjantade runt på annat håll, det var mycket folk där så det var lite läskigt men vi hade ju varandra.
Vi gick och tittade på teknik linjen för min skull. Jag ville prata med en lärare men fick inte tag i någon, och när jag väl fick tag i en så hade han bråttom nånstans så jag hann fråga den viktigaste frågan "Har ni programmering C?" och det hade dom. Sen gick vi vidare och kikade runt i alla korridorer hit och dit. Eftersom att jag är flicka så behövde jag gå på toaletten som tur var hade dom ett par toaletter på den där läskiga stora skolan men de verkade inte ha brytt sig om att städa där innan alla kom dit... Tycker det var lite dåligt faktiskt. För toaletten var jätte äcklig och den andra (som jag tillslut fick ta) luktade bara allmänt illa! Så jag fick ta ett djupt andetag och hålla andan när jag var på toa men det gick bra!
Så jag tänkte ge skolan något minus för toaletternas hygien OCH en lärare på skolan som sa åt oss att vi satt på fel plats när vi satt i trappen men grejen var att vi hittade inga bänkar där vi var och vi skulle vänta på Alexandra och den där tanten hade Hemsk attityd USCH! Annars var det ju en fin skola och dom hade lite underhållning som jag uppskattade! :)
Här är iallafall ett par bilder därifrån:


På våran skola är det inte heller "värsta fint!" men det duger, på våran skola klottrar dom iallafall med smak! Som den där färgfläcken på den röda väggen precis vid skåpen, den är ju skit häftig! (Jag tycker det iallafall!)
Det är typ någon som blivit förbannad och slängt en färgburk på väggen och färgen har runnit ner och sedan när den gick därifrån så har det droppat ifrån värgburkens kant ner på golvet ... Härligt!


Nu ska jag ägna resten av söndagen till att ta det lugnt och läsa lite so och kanske kanske göra det mamma bad mig! ;)
Och så ska jag fortsätta att lyssna på Summer of 69;
http://www.agdmemphis.com/media/1-03_Summer_of_692.mp3
Tänkte installera sims nyss, men Ida sa åt mig att jag inte fick så då sket jag i det. Men det vore underbart att få spela litegrann... Bara lite..

--

Kommentarer
Postat av: thillsithulls!

Jag nämligen älskar den där färgklicken! :O

2008-01-20 @ 19:26:07
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Sophia N

I know you do ;)

2008-01-20 @ 23:12:42
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: thillsithulls!

Ohyeeeh suffiluff ;)

2008-01-20 @ 23:53:46
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Anonym

värsta mästerverket ;] Hoppas dem inte målar över det bara!

2008-01-22 @ 15:25:17
URL: http://angelicabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0