Lördag!

Jahapp idag e det lördag då, dagen har gått fort! Och några överraskningar har man fått. Eller nja iallafall en!
När jag kom hem hade mamma städat HELA mitt rum?!
De som sett mitt rum och röran som alltid finns där är säkert mäkta imponerade av min käre mor nu, men nej ni får inte låna henne, hon är MIN!!   ... mamma <33 :) hahah!

Ibland är det bra med mammor, jag tror att jag ser upp till min mamma mest av alla på hela jorden, så det här inlägget ägnar jag bara åt henne!
Inte bara för att hon städade mitt rum, utan för vi hade en engelska övning i skolan igår och då svarade jag på frågan "important people in my life is" ... MY MOM!  Och det är så sant så, för hon ställer alltid upp. Fast hon är en klimateterie kossa ibland så älskar jag hennes mest av alla på hela jorden!

Därför ska jag försöka vara lite snällare! :) <3
Vem älskar du mest av alla i hela världen? Vem får dig att må bra, vem hjälper dig när du har svårt?
- Behandlas den som den borde av dig?

-
 

Kommentarer
Postat av: ida

min mamma e handikapp haha men endå hon e min mamma och jag älskar henne ... haha ibland :D

2008-01-12 @ 22:32:49
Postat av: Sophia N

Men det är ju bra att du älskar din mamma!

2008-01-12 @ 22:45:32
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0