My day my day! :D

Jahapp idag blev man väckt med frukost på sängen av två päron som aboslut inte har någon sångröst! Vaknade direkt och svarade snabbt på frågan "Vad e det för en dag.." - JAG VET INTE! (as glad) sedan fick jag öppna två paket, i ena var det högtalare till burken (precis vad jag önskat mig!) och dom fungerar också i min mp3, det är lite nice faktiskt! Och i det andra paketet var det en skrivare till burken! Också helt underbart att ha!
Sen var jag i skolan och Thillsitullsi överraskade mig med ett fång rosa rosor! Haha! Och en geisha! Hon kan det där med överraskningar!
Så jag fick helt enkelt gå till skåpet och låsa in rosorna och sedan ha lektion (två timmars Titanic rättare sagt) sedan åt jag inte skol maten och gick hem till min syrra och gjorde en tårta, den blev skit snygg oj oj oj... ;)

A och blablabla, så hade jag kalas här hemma. Alla elva tjejerna kom, inklusive Alexander (som är världens bästa kille för er som inte redan vet det!) aa, och nästan direkt fick jag öppna mina paket (en stol till datorn!!) Perfekt! Också den rosa såklart ;)

O sen fick jag en massa annat små krafs av mina tjejer, blommor bland annat. Klockrenaste presenten var såklart den målade pinnen i rosa (hade önskat mig en rosa grön pinne!!) och mitt namn hade Alexandra så fint skrivit i grönt, åååh den älskar jag verkligen!!

Tack mina underbara vänner för att ni gjorde min dag ännu mer speciell! :D Puss puss!

--

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha. Allt för dig Sophia!

2008-01-30 @ 19:22:55
URL: http://www.hejalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0