Souf and Al make a tablää

Jahapp, när jag och Alexandra kom hem ifrån centrum så hade mamma och pappa också kommit hem ifrån Ikea med mitt nya databord (Vitt och rosa). Så jag och Alexandra började kolla på ritningarna hur man skulle sätta ihop bordet. Det gick hyfsat bra, men vi fick göra om och vända på en skiva så det skulle bli rätt med dator skärmen blablabla!
För övrigt var det ett väldigt fint bord, och det var billigt också, bara 395 kronor!! (Ett tips till alla som har rosa rum!)
Men vi fixade det i stort sätt själva, vi tog kort medan vi höll på men jag har inte fått bilderna av Alexandra än så jag får väl ta och lägga till dom senare, antingen i det här inlägget eller i nästa. "Med eller utan bilderna så tänkte jag blogga ändå" tänkte jag.
Alexandra, jag e lite chockad över hur duktiga vi var med bordet? Vi borde göra sånt här jämnt ;)
Nu ska jag gå ifrån datorn och titta på de sista minutarna av singing bee, ett ganska kul program faktiskt! Mamma diggar det hårt :D haha söt!
Sen ska jag ta ut hundarna på en sväng var!

----
-image10
Här kommer tillägget med bilder, såhär blev det! Och jag Lovar att vi gjorde allt jobb själva! :)
Kommentera gärna resultatet ;)
Aja dogs nu! Tja!

-


Kommentarer
Postat av: Frida

niiceee sophia! :D

2008-01-13 @ 21:37:47
Postat av: Beatrice

Fan va fint det blev:D

2008-01-14 @ 07:17:24
URL: http://busiss.blogg.se
Postat av: Mor

Puus på dej gullunge! Har nu läst din blogg och tårkat tårar och lett om vart annat! Keep on the good work! Snyggt databord... =) Kram Mamma

2008-01-14 @ 08:02:11
Postat av: Sophia N

Haha! Moooorsaaaaaaaan -.-
SUCK! :)

2008-01-14 @ 08:03:38
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: Storasyster Donya

Fan va nice det blev ;-) Kul blogg men vill se fler bilder på filosofen (gudmoskorv) och rummet hehe!

2008-01-14 @ 11:43:07
Postat av: Sophia N

Haha! Syrraaaaaaaaan -.-
SUCK! :)
Kanske kan ordna fler bilder ;)

2008-01-14 @ 16:05:49
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hahah skitsnyggt blev det! Är väldigt stolt själv faktist:)
Kanske borde starta en byggfirma du & jag;) haha:)

2008-01-14 @ 16:09:16
URL: http://www.hejalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0