bLaBLAbLa

Det har hänt litegrann sedan sist kan jag ju meddela i alla fall!

Jag och Ida har blivit ena riktiga moppeåkare :D  haha, vi åkte hela vägen från Märsta ut bortanför Väsby häromdan, och det var fan as kul. Det gick ju fort hem... Och i Väsby så träffade jag mina kära pojkar Jocke och Micke också!!

Dessutom hade jag bett Victor att plocka en sten åt mig när han var i Turkiet i början av juni. Tror ni inte att han slänger fram en näve stenar??!  Jag blev as glad, trodde inte han hade tagit mig så seriöst, men han hade plockat fem stycken jätte tuffa stenar åt Mig! <3

Har också haft en väldigt långdragen konversation med en viss person om Gud och Jesus och you name it! Han menar att jag ska följa med honom till hans kyrka på fredag och "testa på hur det är att träffa Gud"... Inte riktigt min grej känner jag. Men kanske går jag dit ändå.

OCH NU ÄR JAG SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ...
Det här skit vädret!!! GE MIG SOMMARVÄRME OCH SOL NU! Det känns ju som fucking vinter!! HÄR SITTER MAN OCH FRYSER MITT I SOMMAREN.

TVI.


--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0