Brist på saker att göra

Tjenna!
Senare idag (Söndag) så ska jag på min blind date med min kusin Sebastian, det ska bli så trevlig så :) Sandra ska förmodligen också träffa honom och han kanske tillochmed stannar på middag, vad vet jag?
Vad gör man på första träffen? (Med kille/tjej eller släkting)

Har inte snackat så mycket med Sebastian så jag har ingen aning om vad han hade tänkt sig, jag minns inte heller hur gammal han är.. Lustigt va?
Men varför ska man vara nervös, vi är ju trots allt familj :D ... Som inte känner varandra eller kan varandras ålder...

Bittert det där med släktingar...
Bittert... Bittert.

Jag har jätte jätte smutsigt hår, sådär så det kliar i hårbotten och fingrarna blir fettiga efteråt. Ska jag duscha?


--


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo

'_/

2008-07-13 @ 02:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0