Ferrederre

Vad ska man säga? Klockslaget hade rätt, jag tror nog rätt säkert att jag lärde känna någon ny igår <3
Jag var på fest med Emelie (som hade ansvar för mig) Malin, Madde can't and don't want to name the others ;)
Jaja, det var kul, och jag känner mig lite bubblig i magen idag så det är väl ett tecken på att det var kul igår... Kanske lite för kul, fan vet jag!? Eller för att säga exakt så är jag nog det vi kallar bakis. Men men, jag är uppe med tuppen och är min blogg trogen i alla väder och alla dar, dessutom så är jag nyduschad så jag luktar inte äckligt längre :)
För att avsluta det här rätt fint så kan man ju säga att jag hade kul igår med alla främmande människor..! Puss :D hahah


--

Kommentarer
Postat av: THILLI

Har nada internet, snor fran alla jag ser som har en dator men jag lyckas inte det sa bra :( jag saknar dig! jag alskar dig, puss heeeeeeeej! <3<3<3<3<3<3

2008-07-21 @ 03:43:09
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0