I love solsken

Back to normal, har varit i husvagnen två nätter! Sen kom jag hem och igår kväll crusade jag runt i Dennis raggarbil med honom och Sandra, åså var det en massa andra bananer i andra bilar också men palla nämna dom!
Vi åkte i alla fall runt och lite eftersom att det inte blev något street race. Hur som helst så hamnade vi vid ett "spökhus" ett gammalt hem för mentalsjuka. Där skulle vi in allihopa, jag Sandra och Malin blev inte där inne så länge vi kanske blev rädda eller så var Malins skor för tunna för att gå på glas... Men det hade ju inte behövt hindra mig och Sandra från att fortsätta? ;)
Anyways, inget spöklikt där inne vad jag märkte. Förutom att någon knuffade mig i ryggen precis när jag kom in (det var ingen som stod bakom mig just då) ..Så det kan ju ha varit vadsomhelst.

Nu hade Sandra ringt mig medan jag cyklade men jag hade inte hört något eftersom att jag lyssnar på hög musik i hörlurarna... Vilket betyder att jag ÄNNU EN GÅNG har cyklat runt bland människor med en skrikande ringsignal.. Pinsamt.
Ringde i alla fall upp Sandra, och nu är dom påväg hem så att vi kan åka till Skokloster och åka ring efter våran nya grymma båt! AS KUL! Fast får inte blöta ner mitt piercade öra egentligen, vi får la se hur det går med det Cause I am going to be wet! ;)


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0