Kört bil!

Idag har jag varit med Sandra och Dennis hit och dit, först var vi på eurostop och Sandra köpte underkkläder och skit för sina presentkort, sen drog vi till Väsby centrum för att hon skulle utnyttja ännu ett presentkort. Sen drog vi vidare till Dennis för att han och hans brorsa skulle fixa något skit med bilen som jag inte minns namnet på.

SEN efter en massa annat!
Så fick jag prova köra bil för första gången i mitt liv, och det gick väl hyffsat bra? Jag fick igång bilen och rullade litegrann och sen bromsade jag och höll på :) Det var as nice faktiskt! Snart bär det av till motorvägen, de lovar jag, haha :D
Enligt Sandta och Dennis så var jag duktig och snabblärd *Stolt som Tupen*

Det var dagens händelse! Nu väntar jag på att Jonna ska ringa.. Hon skulle ringa 17:00 enligt mig (som är synsk) så kommer hon inte ringa. Inte på ett tag i alla fall. Hon vill nog inte vara med mig.


--

Kommentarer
Postat av: sandiman

tuppen har väll alltid stavats med två p?

ja du va jätte duktig :D

och jag heter sandra inte sandta..

2008-07-17 @ 13:23:41
URL: http://sandiman.blogg.se/
Postat av: sandiman

Men du e lite som jultomten ;)

Och tupen kommer från Tzatsiki filmen! Om hans namn stavas så...

2008-07-17 @ 13:48:10
URL: http://sandiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0