Mycket text om ingenting

Snodde den här ifrån IEMS bilddagbok ! Jag tyckte det var så kul så jag gjorde denna jag med ;)


Öppna din inkorg.
Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Va nej ? Han har inte rört mobilen !

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
Va :-S


Vad är din största önskan?
Okej..


Vad är din innersta hemlighet?
Vf berättar du för alla ?


Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Hallu ;) vad gör du ?


Vad säger din bästa vän om dig?
Va nej
Jag vill


När du är kåt så säger du?
Sover du ?


Vad säger du innan sex?
Haha nej det är mitt ex ! Hon håller på med mig forfarande. Dårå?


Och under?
Haha men vi ska väl inte säga till nån?


Och efter?
Haha aa om ni vill kan vi komma till saga

Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
Så du menar att det kan hända på sön

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
En fråga bara, är du oskuld?


Vilken är din bästa raggningsreplik?
Haha så då gör vi det haha kan vi vara hemma hos dig?

När du är arg så säger du oftast:
Haha det är ju bra

Om du ska göra slut, så säger du:
Trevlig flygtur nu! :) hoppas allt går bra bara :p ;) ta massa kort och hälsa :) puss puss

Haha allt låter fan snuskigt :o Men så var faktiskt inte fallet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0