Mycket text om ingenting

Tjingeling plinge PLING PLING!

Har as tråkigt, har precis klivit ur duschen och är sådär lagomt ren och luktar jordgubb (för den som undrar) så jag kan nog klassas som en FRÄSCHING idag skulle jag tro. Det som är lite mindre fräscht är den där irriterande flugan som surrar runt mig hela tiden (kanske inte är så fräsch ändå) den har varit inlåst här i flera dagar nu!!
Om jag inte kommer på något annat att sysselsätta mig med så kommer jag nog att påbörja en anti-flug-jakt som går ut på att öppna alla fönster och springa runt med min nya sjal och piska i luften som en galning!

Eller
Så spelar man lite Sims! Jag håller på och bygger en hel stad ifrån scratch :)  Badhus, mataffärer, You name it and they have it ;) Fast när jag tänker efter så har de inget badhus *springer och bygger ett*

Hoppas du har det bra Mithila :) Saknar dig litegrann faktiskt. Lite lite!..


--

Kommentarer
Postat av: tilli

Haha, aww :D! Du ar sa sooot :)!

Jag saknar dig med. Lite liiiiiiiiiite MYCKET!



tilli looooves you :D!

2008-07-08 @ 15:58:23
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0